آخرین اخبار

سرمربی سابق تیم‌ملی بسکتبال: مربی ایرانی در سطح «دمیر» زیاد داریم و نباید برایش رزومه سازی می‌کردیم

سرمربی سابق تیم‌ملی بسکتبال گفت: مربی در سطح هاکان دمیر برای تیم ملی در ایران زیاد داریم و نباید برای او رزومه سازی می‌کردیم.

اشتراک گذاری
23 بهمن 1402
کد مطلب : 11830

محمدمهدی ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد لیست تیم ملی بسکتبال و اینکه برخی نفرات خوب لیگ به اردو دعوت نشده اند، اظهار داشت: ابتدا باید در این مورد صحبت کنیم که هاکان دمیر سرمربی تیم ملی در ایران حضور ندارد و در ترکیه مشغول مربیگری است و چطور می‌تواند روی لیگ و بازیکنان ما تمرکز کند؟ آیا او فیلم بازی های لیگ را می‌بیند یا مشغول کار خود است؟ در مورد برخی نفرات هم مانند آرمان زنگنه که یکی از پست ۴ های خوب بسکتبال ما است بحث وجود دارد و این سوال مطرح است که چطور او دعوت نشده است؟

وی ادامه داد: با احترام به دیگر هم پستی های آرمان باید بگوییم که او بازیکن شوت زنی است و در لیگ هم بازی های خوبی را از او شاهد بودیم و شایستگی این را داشت که به اردو دعوت شود.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه آیا ادامه همکاری با  هاکان دمیر به صلاح است یا خیر، گفت: قبلا هم گفتم اگر قرار است مربیان در سطح دمیر به ایران بیاوریم، بهتر بود مربی ایرانی می‌گذاشتیم و برای او رزومه سازی نمی‌کردیم. اگر توانایی جذب مربی سطح یک جهانی داریم باید خارجی جذب کنیم در غیر این صورت مربیان درجه ۲ و ۳ دردی را دوا نمی‌کنند.

ایزدپناه افزود: از سوی دیگر باید به مربیان فرصت بدهیم و اگر قصد جوانگرایی داریم باید ۲، ۳ سال به مربی که در راس کار قرار می گیرد، زمان دهیم و با ۶ ماه و یک سال کاری پیش نمی‌رود. از سوی دیگر ما باید سطح مربیان داخلی خود را هم بالا ببریم و در کنار بازیکنان مربیان هم باید ارتقاء پیدا کنند.

وی در خصوص اینکه لیگ امسال را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: لیگ امسال نسبت به سال‌های قبل شرایط بهتری پیدا کرده است. قبلا ۲، ۳ تیم مدعی بودند، اما الا به ۷، ۸ تیم رسیده است و حتی تیم های هفتم و هشتم هم مقابل مدعیان به برتری می رسند. البته هنوز برخی تیم ها توان واقعی خود را نشان نداده اند و احتمالا برای مرحله پلی آف برنامه دارند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نه =